Gästinlägg

KATEGORI: Vardag, 0 kommentarer. | DATUM: 2009-04-13 KL: 20:27:44


Nu är carros nya design klar. Var ju några trångsynta personer som inte hade någonting bättre för sig så de var tvunga att hacka ner på carro för att hennes header liknade någon random flickas. Bra jobbat sötnosar ! Nu har carro en tusen ggr finare design än den hon hade förut tack vare er , & fortsätt med de fina jobbet att kommentera hur mke ni inte gillar carro, ja får ju ett gott skratt varje gång jag ser era patetiska kommentarer :))) Men nej, serr, att ni inte skäms ? skämms ni inte över att ni har så dåligt självförtroende att ni måste trycka ner ngn annan för att själva verka bättre ? carro blottar hela sitt liv i den här bloggen , och ni vågar inte ens nämna ert riktiga namn när ni ska kritisera det ? tsss . ojojoj vad ni verkar stå för era åsikter! moget där...

föresten är carro mitt vittne till att jag inte härmade ngn när ja gjorde den här designen mer än bakgrunden, som jag printade från dessie. Fast jag förminskade ränderna, ändrade kontrast och ljusstyrka + gjorde den mera svart. men that's it. så kom inte med några idiotiska kommentarer nu, för jag gjorde bara desigen allt eftersom idéer ploppade upp i mitt huvud.

keep it up, bitches!
/ maja

Kommentarer

Vill du kommentera inlägget?

Jag heter:

Min mejl adress är: (kommer inte synas sen)

Min blogg heter:

Och jag vill skriva följande

Trackback