Glad påsk

KATEGORI: Vardag, 0 kommentarer. | DATUM: 2009-04-11 KL: 20:25:17

Glad påsk alla läsare.
Idag så åkte jag, mamma, pappa o maja till ygne. Vi skulle ''fira'' påsk. Vi tog fram lite sommar möbler och studs mattan. Sen gick jag o maja ner till stranden för att ta lite kort, o maja tog sitt första års dopp i vattnet, o när hon kom upp så sa hon :-  Åh, fan va de va kallt. Haha, sen gick vi tillbaka o då skulle vi leta lite ägg, vi fick en ledtråd sen hittade vi de ägget. O när vi hade hittat alla ägg me lappar i sig så leta i efter de stora ägget me godis i sig. De va i grillen, de va lite presenter i det också, tex en skiva, absolute music 60. Som jag lyssnar på nu. Och idag blir niche 12 år, då kan man bara gratta då, men man måste skicka ett sms för han e i uppsala och blir grattad av släkten. Men ska snart äta, hörs :)




                                          Haha, grattis niche !

Kommentarer

Vill du kommentera inlägget?

Jag heter:

Min mejl adress är: (kommer inte synas sen)

Min blogg heter:

Och jag vill skriva följande

Trackback