Ny design + filmkväll.

KATEGORI: Vardag, 0 kommentarer. | DATUM: 2009-04-12 KL: 23:09:28

Hejsan alla glada läsare.
Var me maja idag, vi skulle ta lite foton vid kallis så vi sminkade oss och så fick jag låna hennes hårförlängning, det såg faktiskt ut som om de va mitt hår, o det blev ganska fint. (Inte jag utan håret) När vi hade  kommit tillbaka så blev det ganska skönt att ta av sig hårförlängningen, det blir ganska varmt. Kl 7 gick jag hem o åt, typ vid 8 tiden kom maja o vi hade filmkväll, vi såg marley and me. Den e bra, kanske bara lite sorglig i slutet. Nu har maja gått hem o ja sitter o bloggar. Men e as trött,gick upp halv 8 idag. Vet inte vrf. Men ska snart gå o lägga mig, skriver mer i morgon ;)


 Marley and me
 Måste ha en när han e valp också ;)

Kommentarer

Vill du kommentera inlägget?

Jag heter:

Min mejl adress är: (kommer inte synas sen)

Min blogg heter:

Och jag vill skriva följande

Trackback