Gästblogg: Carro har flyttat

KATEGORI: Allmänt, 0 kommentarer. | DATUM: 2009-08-13 KL: 01:01:30

Tjo, bitches!
Maja som skriver, remember me? Var ju som sagt ett tag sedan sist carro bloggade här. Men anledningen är inte att hon har gått och dött eller så, vilket man kanske skulle kunna tro eftersom det står i typ varje tidning att folk går och dör till höger och vänster. Nej anledningen är så simpel som den att carro tappade blogglusten ett tag, och när den sakta men säkert kom tillbaka igen så gick carro och flyttade. Omg, tänker ni då.. Kan lugna er med att min kära granne Caroline har inte alls flyttat, bara hennes blogg. Numera hittar ni henne på den lite stiligare bloggadressen: www.carolinelundahl.blogg.se.
Designen är dock inte klar än, som ni kanske ser.. Men alla vill ju att Caroline ska uppdatera oftare än vad hon hitils har gjort, så kommentera hennes nya blogg som fan så kanske ni får lite mer att läsa med tiden : ). Hoppas på det, i alla fall. Hitils har ju jag och caroline hållt hennes nya blogg som en ''hemlighet'', men kände för att avslöa the big news idag eftersom caroline verkar vara taggad för bloggning (hon skrev hela 2 inlägg idag, woho. rekord för att vara carro).

Så  www.carolinelundahl.blogg.se  it is.
Och glöm inte att följa den med bloglovin' och kommentera!

OCH MED DETTA INLÄGG ÄR DENNA BLOGG NUMERA NERLAGD.

Peace & love, stay in school..
/ your favorite bitch, M.

Kommentarer

Vill du kommentera inlägget?

Jag heter:

Min mejl adress är: (kommer inte synas sen)

Min blogg heter:

Och jag vill skriva följande

Trackback