Data igen

KATEGORI: Vardag, 0 kommentarer. | DATUM: 2009-02-20 KL: 16:47:30

Hejsan. Det var ganska länge sen jag skrev ett inlägg. Men min data har varit trasig, men micke fixa den så nu kan jag skriva igen. Idag så var det en ganska rolig dag i skolan. Förutom att Tobias gjorde slut, han skickade ett sms och sa att han gjorde slut. Men man vet inte om han lurar en, för han försökte lura mig att han flyttat till Göteborg. Imorron så blir det sportov och jag ska åka till sthlm, och kanske träffa Filippa. Det hoppas jag på att jag kmr göra, jag saknar henne så jäkla mkt. Mamma, pappa och Buster är i slite och spelar hockey, dom ska va där hela dan, så jag blir ensam hela dan. Jag gör inget just nu, sitter bara och chattar lite. Och undrar vem sebbe är kär. Men ska se på en film snart. Så vi hörs.

Kommentarer

Vill du kommentera inlägget?

Jag heter:

Min mejl adress är: (kommer inte synas sen)

Min blogg heter:

Och jag vill skriva följande

Trackback