!

KATEGORI: Vardag, 0 kommentarer. | DATUM: 2009-02-26 KL: 12:05:49

Var me maja igår, vi gick till bibblan o lånade böcker, jag lånade i taket lyser stjärnorna. Jag ska se den filmen i morgon me filippa. När vi kom hem till maja igen så  körde vi wii o ds. Sen skulle jag o mina kusiner åka o bowla. Jag kom trea medans olivia kom etta. Sen åkte vi till ica maxi för att titta lite. Jag ville köpa en superfin smink väska men pappa sa att den var för dyr :( Vi har fått tillbaka vår gammla fula mercedes igen, fasst jag ville att vi skulle behålla jeepen. När jag kom hem så va ja me maja igen. Vi körde återigen wii o ds. Sen gick jag hem o såg på en film. O började läsa på boken jag lånade, den är jätte bra. När jag vaknade i morse så ringde olivia o frågade om jag ville följa me på stan idag. Vi ska göra det när hon kmr till stan. Jag gör inget just nu, sitter bara o kollar på en film. Jag längtar till i morgon, för då ska jag till sthlm o träffa filippa, då ska vi se filmen i taket lyser stjärnorna. Jag har redan skrivit de men man kan ju alltid skriva det igen.

Kommentarer

Vill du kommentera inlägget?

Jag heter:

Min mejl adress är: (kommer inte synas sen)

Min blogg heter:

Och jag vill skriva följande

Trackback