Godmorgon

KATEGORI: Vardag, 2 kommentarer. | DATUM: 2009-02-22 KL: 09:42:06

Var me maja igår, vi var hemma hos henne och körde WII. Sen gick vi hem till mig och skulle ta lite foton. Vi tog kort på min stora gamla nalle som en killfjortis med en öl i handen, haha. Sen kl 18:15 så gick vi upp till roxy me majas familj för att titta på en film som oskar var med i, den heter vägen hem och är bara 20 min lång. Oskar var bara med i några sekunder men han var huvudpersonen som barn. Sen gick jag o maja till ica för att köpa godis. När vi kom hem till henne så var det melodifestivalen. Vi tkt EMD var bäst (A). Sen körde jag o maja WII igen. Efter det gick jag hem och såg på en rolig film me famijen. Sen gck man och la sig ca kl 2 på natten. När jag vaknade idag så hade pappa o Buster åkt till slite för att köra hockey. Ska kanske va me maja idag. Annars så ska jag nog bara ta en lång lung dag i badrummet. Haha, nej det ska jag inte. Skriver kanske mer sen.

Kommentarer
Maja skrev:

Haha carro , det va inte hela filmen nej :)

filmen ska bli en timme längre :p men dom har inte hunnit filma allt än .

Blogg: http://quadrapop.blogg.se/
Datum: 2009-02-23 Tid: 13:35:40
carro skrev:

Jaha :P

Blogg: http://carabou.blogg.se/
Datum: 2009-02-23 Tid: 23:05:01

Vill du kommentera inlägget?

Jag heter:

Min mejl adress är: (kommer inte synas sen)

Min blogg heter:

Och jag vill skriva följande

Trackback