Gratis Bio

KATEGORI: Vardag, 0 kommentarer. | DATUM: 2009-02-19 KL: 19:15:19



Nu har jag, så som många andra, blivit medlem på Gratis Bio!
Sidan är 100% gratis och det är enkelt att bli medlem. Det hela går ut på att samla poäng genom att besöka hemsidor, värva medlemmar, utnyttja erbjudande osv. När du samlat över 175 poäng räknas du som en aktiv medlem och vid 400 poäng kan du växla in poängen till din första biobiljett! (du kan även välja att växa in dina poäng till presentkort på Kicks, H&M, McDonalds, Åhléns och en massa andra butiker!). Det är lätt att samla poäng och sidan är helt klart värd att bli medlem på. Så är du inte redan medlem - gör som tusentals andra, bli medlem du också!

Bli medlem via mig genom att klicka här och få 75 startpoäng!

Kommentarer

Vill du kommentera inlägget?

Jag heter:

Min mejl adress är: (kommer inte synas sen)

Min blogg heter:

Och jag vill skriva följande

Trackback