Handlat

KATEGORI: Vardag, 0 kommentarer. | DATUM: 2009-02-12 KL: 22:07:18

Efter skolan så skulle jag och maja handla alla <3 dag presenter, lr det var bara jag som köpte presenter, för flera hundra kronor (A) Jag köpte choklad till mamma där det stog I LOVE YOU på, till pappa blev det tulpaner och marabou choklad, lr mamma och pappa ska dela på tulpanerna, till buster blev det en klubba där det står I LOVE YOU på. Och så köpte jag en till maja också, lr jag hade köpt den i i går me elvira. Sen var det inge fler. Lr jo, lady är kvar. Jag köpte hund godis till henne som var format som ett hjärta. Sen gick vi hem till maja för att slå in allting i rosa papper. Sen när det var klart så körde vi lite DS, sen gick jagf hem och åt. Jag såg på simpsons och efter det skulle jag blogga lite på min data men då funkade inte lösenordet (jag bloggar på mammas och pappas data). Pappa ovh buster är på hockey, när dom kmr hem så ska vi köra buzz :D. Sen ska jag gå och lägga mig.  

Kommentarer

Vill du kommentera inlägget?

Jag heter:

Min mejl adress är: (kommer inte synas sen)

Min blogg heter:

Och jag vill skriva följande

Trackback