¨)

KATEGORI: Vardag, 1 kommentarer. | DATUM: 2009-03-05 KL: 21:07:21

Har inte skrivit sen i fredags, typ en vecka sen. Men det har varit fullt upp me mamma mia musikalen. Vi Har gjort alla vra föreställningar nu. Vår sista var idag för solberga o nån annan skola. Och min klass har börjat att sälja vatten droppar, asså inte en vattendroppe gjord av vatten utan en pin vatten droppe som stödjer barnen ietiopien att få rent vatten. Jag har bara sålt 2 st o det var till pappa. Men Jag sålde lite me alice o sebbe, lr dom sålde. Jag hade glömt mina hemma. Sen så fäljde jag me elvira o becka till deras sagostund. Men det kom inga barn så vi fick roa oss själva. Men när jag kom hem så gjorde jag inte så mkt, läste lite såg lite på scrubs. Men nu gör jag inget, bara chattar lite o så. Men ska snart se på en film me pappa. Vi hörs.

 Så här ser vatten dropparna ut.

Kommentarer
Maja skrev:

Haha, så det va därför ni va på stan? ;)

sånna sålde jag förra året ;)

Fast jag orkade inte sälja på stan, så mamma fick köpa alla 20 någonting jag hade haha.

Blogg: http://quadrapop.blogg.se/
Datum: 2009-03-05 Tid: 23:09:17

Vill du kommentera inlägget?

Jag heter:

Min mejl adress är: (kommer inte synas sen)

Min blogg heter:

Och jag vill skriva följande

Trackback