Hejsan

KATEGORI: Vardag, 2 kommentarer. | DATUM: 2009-03-07 KL: 00:23:58

Hej igen bloggen, har ni haft en bra dag ? De har jag haft. Det hände inget speciellt i skolan idag, vi fick bara veta att vi ska spela upp våran honey honey musikal igen! (så tråkigt)Efter skolan så gick jag o kattis hem till mig för att göra oss i ordning för puma. När vi väl var där så kmr Pablo o ba: Tja nickan, och knackar mig på axeln, en sån tönt. När vi hade varit där i 20 min så tkt vi det var ganska tråkigt så vi ringde till hennes mamma o bad hon hämta oss, när jag kom hem så såg jag på en film me mamma, vet inte vad den heter. SEn har jag chattat me kompisar på datan. Men ska snart gå o lägga mig. Är as trött. Men vi hörs imorron.

Kommentarer
moffo ! skrev:

hahah, ofta du skriver om pablo :P haha, skojja ;)

Datum: 2009-03-08 Tid: 19:01:05
carro skrev:

jag vet. Kom inte på nåt annat att skriva om :)

Blogg: http://carabou.blogg.se/
Datum: 2009-03-12 Tid: 17:21:01

Vill du kommentera inlägget?

Jag heter:

Min mejl adress är: (kommer inte synas sen)

Min blogg heter:

Och jag vill skriva följande

Trackback